Tags:

DEMI MASA

AYAHANDA

AYAHANDA
HUSSIN BIN OMAR

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

ANAK BERANAK


WE LOVE TOK GURU

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

APA PROGRAM HARI RAYA PERTAMA SEBELAH MALAM????

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Thursday, September 2, 2010
Disebabkan hampir seluruh keluarga berkumpul hari raya Aidilfitri tahun ini, Beberapa cadangan-cadangan dikemukan untuk mengisi ruang yang ada terutama pada sebelah malam raya pertama. Sebelah petang memang dah sibuk dengan ziarah sanak saudara, jiran sekampung dan lain-lain. Jadi dibawah ni klu program cadangan yang boleh dibincangkan samaada Nak buat atau tidak... Boleh kita pakat-pakat bincang....

Hari : JUMAAT (Malam raya pertama)
Tempat : Depan Rumah kita

Petikan Cadangan yang Terkumpul :

Pertama : Kita buat bakar Satey beramai-ramai. Boleh la ajak jiran terdekat dan saudara dekat yang duk sekampung kalu nak ramai lagi. takpun kira keluarga kita sahaja dan orang-orang yang mai ziarah pada malam tu - kata dot dot dot

Kedua : Kita buat BBQ la, kita wat menarik sikit, seperti ada Ikan, Ayam, Sotong dan Sosej atau apa-apa lagi yang boleh mempelbagaikan majlis tersebut. Nak ajak tu, ikut la sape2 atau keluarga saje ke.. Maklumla, lama dah tak buat program lagu ni - Kata dot dot dot

Ketiga : Kita buatla makanan spesel kat rumah.. wat macam rumah terbuka ke... Masak nasi yang speceok sikit.. boleh ajak ramai-ramai.. tapi letih la pulak..hehehe - kata dot dot dot

Keempat : Kita wat pertanding futsal la... Ayah jadi penjaga gol..hehehe. conform tak masuk.. cukup ahli dah ni.. - kata dot dot dot

Kelima : Kenyang la malam tu.. kita tengok tv la.. citer sedap tu malam raya..hehehe - Kata dot dot dot

JADI, beberapa cadangan yang diutarakan diatas telah ditulis untuk perbincangan... Di kampung pun dah duk sebut-sebut... sape-sape ada cadangan, boleh tulis di ruangan komen..

Sekian.................




2 Responses to APA PROGRAM HARI RAYA PERTAMA SEBELAH MALAM????

  1. Anonymous Says:
  2. Disyorkan agar kita buat BBQ je lagipun mlm tu mesti penat.

    kas

     
  3. Anonymous Says:
  4. abg trima jek...
    idea kas tu bagus...
    pepn, semoga Allah berkati majlis yg kita buat...

    shamsueri

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKLUMAN

Sekiranya display cerita hanya memaparkan satu / dua cerita sahaja, Para tetamu blog boleh menekan topik-topik yang berada di bawah ini untuk tatapan atau bacaan. Sebarang kesulitan amatlah dikesali.

(masalah teknikal display/publishing ini tidak dapat diatasi walaupun pelbagai cara telah dilakukan. Sekiranya mana-mana tetamu blog yang pakar dalam bab ni, bolehlah memberi cadangan penyelesaian melalui kotak borak-borak)

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KELUARGAKU

KELUARGAKU

KAWAN-KAWAN