Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

BEKAS PENGHULU BUKIT PAUH (TOK NGULU HUSSIN) MENINGGAL DUNIA PAGI TADI

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Tuesday, February 23, 2010
23 Febuari 2010, Setelah mengalami kecederaan serius dikepala dalam kemalangan tahun lepas, Penghulu bagi kawasan bukit pauh (bukit pauh & Kampung Batang bergedik) telah telantar sakit hampir satu tahun dan diganti oleh Zahari sebagai penghulu tetap kawasan ini. Beliau lebih dikenali sebagai Tok Ngulu Hussin ini mengalami pendarahan di kepala yang serius. Allaharharham telah kembali kerahmatullah pagi tadi di rumahnya, Kampung Bukit Pauh.

Semoga Allah merahmati rohnya dan semoga segala jasa yang ditaburkan oleh Allaharham akan mendapat balasan yang sebaiknya. Keluarga Hussin mengucapkan takziah kepada seluruh ahli keluarga Allaharham dan semoga tabah mengharungi kehidupan walaupun tanpa Allaharham disisi.- Al-Fatihah

Disediakan oleh:
Faizul&faizal


1 Response to BEKAS PENGHULU BUKIT PAUH (TOK NGULU HUSSIN) MENINGGAL DUNIA PAGI TADI

  1. Semoga Rohnya dicucuri rahmat.

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN