Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

Alhamdulillah... Dapat BabyBoy...

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Wednesday, December 2, 2009
Assalamualaikum w.b.t... Alhamdulillah, syukur kepada ALlah kerana telah mempermudahkan perjalanan kelahiran Putera ke-3 kami di Hospital Besar Temerloh.

Ummi Suhana telah mula merasa sakit pada jam 2.00pg (2/12/09). Jam 2.30pg, kami bertolak dr rumah ke Hospital Temerloh apabila kesakitan agak kerap datang. Jam 2.50pg sampai di Dewan bersalin. Selepas pendaftaran jam 2.57pg, Ummi Suhana telah masuk ke Bilik Bersalin. Alhamdulillah tepat jam 3.07pg, Putera lelaki telah selamat lahir.
Kira2 jam 3.20pg, Puteraku diazankan di ruangan khas kaunter masuk bilik bersalin.
Kini, dia berada bersama umminya di wak Kenanga 4, Hospital Temerloh dan insyaallah akan keluar apabila disahkan pulih sepenuhnya oleh Doktor.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang telah mendoakan keselamatan terhadap Isteriku yang tersayang serta babyku yang tercinta. Semoga lahirnya anak2ku akan bertambahnya pejuang Agama Allah di muka bumi ini.

Wassalam,

Shamsuri & Suhana

4 Responses to Alhamdulillah... Dapat BabyBoy...

  1. Alhamdulillah kerana baby abe yang ke-3 selamat dilahirkan. Tahniah!!! Semoga kehadiran baby ke-3 akan dikurniakan rezeki yang berlipat kali ganda oleh Allah s.w.t.

     
  2. joe&fatehah Says:
  3. Alhamdulillah..cutenya anak sedara baru ni...tahniah abg syam & kak su..semoga dipermudahkan segala urusan dengan kelahiran bakal pejuang Islam ni, Insya Allah..

     
  4. sama samalah kito...
    terima kasih byk2 kat semua kerana doakan keluarga abg...
    moge jo cepat jadi ayoh.. :-)

     
  5. MaranDaily Says:
  6. NAMA BABY BARU...
    ABDULLAH NAUFAL BIN MOHD SHAMSURI
    Maknanya: Hamba Allah Yang Dermawan

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN