Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

PERTANDINGAN BOWLING CAS 2010

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Saturday, March 20, 2010
Pada 6/2/2010 tempat kas kije telah anjurkan perlawanan Bowling bagi memilih wakil cawangan untuk ke perlawanan peringkat Bahagian. Pengarah projek perlawanan Bowling ialah Syukri (Dato S) iaitu jiran sebelah rumah kas merangkap kawan baik. Perlawanan ini disertai oleh 28 orang dan diadakan di IOI Mall Puchong.

28 orang yang terdiri daripada staff Cawangan Auditan Syarikat dan ahli-ahli keluarga telah dipecahkan kepada 7 kumpulan.

Pertandingan Bowling ini dimenangi oleh Kumpulan yang terdiri daripada orang-orang hebat iaitu kumpulan Syukri dan Kumpulan Datin Shamsiah. Juara keseluruhan pula di menangi oleh Syukri. Manakala, kas plak tidak mendapat hadiah sebab tak hebat adn tak berjaya jatuhkan pin tu dengan banyak.

Perlawanan Bowling ini telah berjaya berlangsung dengan jayanya.

Disediakan oleh:
Kas  (20/3/2010)

0 Responses to PERTANDINGAN BOWLING CAS 2010

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN