Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

GST Talk oleh Kas

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Wednesday, March 31, 2010
Pada 10/3/2010 dan 30/3/2010, kas telah ditugaskan untuk memberi talk GST kepada staf kastam bagi kategori professional dan pengurusan. Pada 10/3/10, kas ditugaskan untuk memberi talk tajuk GST Ruling, Tribunal & Miscellaneous. Manakala pada 30/3/10, kas ditugaskan untuk memberi talk tajuk "Registration".

Ini merupakan kali pertama kas kena buat talk di depan orang ramai dan talk kas adalah dalam bahasa melayu. Jadi sebelum kena buat talk tu, kas kena buat persediaan dengan membuat slide power point. Dalam slide power point tu kas selitkan gambar-gambar kartun dan gambar-gambar pemandangan.

Alhamdulillah akhirnya berjaya juga kas sampaikan talk tu walaupun peringkat permulaan rasa terkedu-kedu jugak. Oh ya, kas kena bagi talk sebab kas adalah salah seorang ahli pasukan gerakerja GST WPKL. Pasukan ni ditugaskan untuk menjelaskan GST kepada seluruh warga kastam WPKL.

Disediakan oleh:

Kas (31/3/2010)

0 Responses to GST Talk oleh Kas

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN