Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

Pertandingan Bola Inter-Bahagian JKDM WPKL

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Wednesday, June 2, 2010
Pada 22/5/10(Sabtu), JKDM WPKL telah mengajurkan perlawanan Bola Inter-Bahagian. Sebanyak 5 pasukan yang mewakili setiap bahagian iaitu Bahagian Pengurusan, Bahagian Pencegahan, Bahagian Cukai Dalam Negeri, Bahagian Perkastaman dan Bahagian Pematuhan (Bahagian tempat kas kije). 

Oleh kerana setiap pasukan perlu menyediakan pemain seramai 12 orang termasuk pemain simpanan, maka kas pun tersenarai la sebagai pemain...tetapi hanya pemain simpanan sahaja sebab kas ni kaki bangku sikit...sepak bola pun kadang-kadang tak kena.

Perlawanan pertama Pasukan Pematuhan telah menang 1 vs 0 dengan Pasukan Pengurusan. Kemudian Pasukan Pematuhan seri dengan pasukan Perkastaman dengan 1 vs 1. Selepas itu, Pasukan Pematuhan kalah dengan Pencengah 1 vs 0. Pendek kata, Pasukan Pematuhan telah gagal ke peringkat akhir. Dan perlawanan Bola ini dimenangi oleh Pasukan Bahagian Pengurusan.

Sekian.

Disediakan oleh:
Kas & Iza

4 Responses to Pertandingan Bola Inter-Bahagian JKDM WPKL

  1. Anonymous Says:
  2. semangat piala dunia ni..hehe.
    jo pun ada gak tanding bola kat KIAS, dpat no 3.. tapi yang tak tahannya 3 hari jalan cam senget sakit peha.. biasa la, lama tak jumpa bola ni wlau main bola pun tak tahu pe..hehe

    Jo&Fatehah

     
  3. haha, sam pun x pandai juga main bola. Tak minat getek. Orang main bola nak tangkap bola, sam main nak elak dari bola. Lebih2 lagi time jaga gol. Bola dtg laju memang elak. Dalam silat memang ajar mcm tu. Sampai skrn tak pandai main.

    ..hafsan...

     
  4. Anonymous Says:
  5. wah... mkn dkt ngn piala dunia....
    mcm2 cite bola....
    abg dh lama x main bola...
    klu main... bkn bola nk sepak...
    sasaran kt kaki lwn... slalu kene worning kt pengadill...
    heeee.... nasib2

    shamsueri@melaka

     
  6. org2 belajar silat, memang mcm tu. San pun gitu jgk. Dalam latihan, berlatih utk keraskan kaki. Bila main bola, tak rasa takut lansung jika berlaga kaki. Sampai kita kita angkat kaki nak tendang bola, lompat org depan takut kena. Tp, bola kena sipi2.. haha

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN