Tags:

DEMI MASA

AYAHANDA

AYAHANDA
HUSSIN BIN OMAR

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

ANAK BERANAK


WE LOVE TOK GURU

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

Alhamdulillah, Hanya ini MampuKu miliki...

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Wednesday, December 29, 2010
Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera kepada semua...
daripada takde cerita, maka nak diceritakan sedikit untuk dikongsi bersama...
walaupun tak sehebat apa yang diimpikan... tapi...
"YANG PASTI ITULAH REALITI"
 sekadar gambar hiasan... TOYOTA ALPHARD... jadi idaman semua...
termasuklah insan biasa seperti ambo... angan2 yang diharapkan suatu hari nanti menjadi kenyataan...
 Pernah beberapa kali utnuk merisik MITSUBISHI TRITON...
tapi apakan daya, rezeki tak ada... nak kebetulan jumpa agen yang lembab lagi ciput... pepn semua tu takdir daripada ALLAH...
ada kawan nak HILUX dia, harga sangat berbaloi... tup2 cancer las minit... frus menonggeng kome...
takpelah, tekde rezeki lagi...
 Alhamdulillah, walaupun menghadapi beberapa kegagalan dalam mendapatkan second car... akhirnya ini hanya termampu dimiliki... SEMUANYA KETENTUAN ALLAH...
 kereta yang agak banyak dalam pasaran dan harganya mampu milik... ambo beli hok second jek...
Alhamdulillah 25 Dis 2010 terima kereta ni... Alhamdulillah lebih selesa berbanding mata kacang digunakan sebelum ni... Alhamdulillah, moga Allah letakkanku di kalangan hamba2 yang bersyukur.
 NAZA CITRA 2.0 AT... standard kete gomen... maklumlah dapat isteri cikgu... ketepun ikut standard tu... yang penting mudah dan lancar nak berurusan...
 Skaran kete ni dah mula berjalan jauh... tup2 rompin... tup2 temerloh/maran... InsyaALlah esok ke Kelate pulok... semoga selamat dalam perjalanan...
 biasa tukar tayar kete mata kacang lingkungan rm 100-150 jek... bila guna 17" ni... ciput2 RM280 nak kene labur sebelah tayar... kejutan belanjawan... MOGA ALLAH LIMPAHKAN REZEKI...
Sedikit possing daripada anak sulung Abdullah harith...

Kami doakan agar keluarga kita akan dimurahkan rezeki dan mampu memberi manfaat dan kebaikan kepada keluarga dan ahli jemaah dalamperjuangan Islam...

Alhamdulillah sedikit cerita untuk dikongsi bersama...

Wassalam...

MOHD SHAMSURI & KELUARGA

7 Responses to Alhamdulillah, Hanya ini MampuKu miliki...

  1. Anonymous Says:
  2. Tahniah!!!
    Semoga biz akan bertambah maju dengan adanya Citra ni.

    ~kas~

     
  3. Anonymous Says:
  4. trima kasih banyak2 kerana kas banyak membantu abg selama ni...
    Hanya Allah mampu membalasnya...

     
  5. Anonymous Says:
  6. Tahniah abg, satu lagi perubahan yg berlaku dlm keluarga.. tmboh so lagi mpv dlm keluarga.. moga2 keluarga kita medapat rezeki dari Allah.. dan harap2 jadi pendorong kat adik2 utk meningkatkan ekonomi pada masa depan..

    Jo&Fatehah :-)

     
  7. Anonymous Says:
  8. sama2 jo...
    abang tunggu jo wak balik kete yg kat atas skali...
    balik kg ko minggu ni...?

    shamsueri sekeluarga

     
  9. Anonymous Says:
  10. Salam Tahniah....
    Realiti & fantasi alias IDAMAN susah nah serasi. Tapi kami yg jauh lagi tak reti.
    Dari Triton ke Isuzu Dymax...Aik nape Naza Citra? 2 keta skaligus kot? 1 utk keja & 1 famili car. Bravo bro....
    Kira dah dekat dah dgn Jutawan, la ni tahap HARTAWAN & DERMAWAN. Ulur2 la kat sini yg belen2 tu naaaaa.

    Semoga business trus berkembang & MANTAP.

    siifu.

     
  11. MaranDaily Says:
  12. biz kecil2...
    tengah nungu abg saipu wat kelit innova...
    hok mimpi tu mcm2...
    realiti tu bilo ado depe...

    InsyaAllah tengah usaha upgrade income...
    klu diizinkan Allah bru bleh cari yg lain...
    tupun banyak komitmen dengan jemaah...
    libatkan berpitis2...

    pepn, moga Allah murahkan rezeki kita semua...

    shamsueri sekeluarga

     
  13. Anonymous Says:
  14. tahniah a.sham..dah ada dua keto..nanti buleh la merasa naik citra plak...

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAKLUMAN

Sekiranya display cerita hanya memaparkan satu / dua cerita sahaja, Para tetamu blog boleh menekan topik-topik yang berada di bawah ini untuk tatapan atau bacaan. Sebarang kesulitan amatlah dikesali.

(masalah teknikal display/publishing ini tidak dapat diatasi walaupun pelbagai cara telah dilakukan. Sekiranya mana-mana tetamu blog yang pakar dalam bab ni, bolehlah memberi cadangan penyelesaian melalui kotak borak-borak)

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KELUARGAKU

KELUARGAKU

KAWAN-KAWAN