Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

Sambutan 10 tahun Jabatan ICT Pas Pusat- Hotel Quality Shah Alam

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Tuesday, November 10, 2009
07Shah Alam (8.11.09): Jabatan ICT Pas Pusat telah mengadakan Majlis Sambutan 10 Tahun Jabatan ICT Pas Pusat (JITP) bertempat di Hotel Quality Shah Alam dengan dihadiri oleh semua pimpinan Jabatan ICT Negeri-negeri.

Tuan Guru Haji Hadi Awang selaku Presiden PAS telah merasmikan Majlis tersebut serta menyampaikan amanatnya kepada pimpinan ICT Pusat dan negeri agar berganding bahu dalam melancarkan usaha dakwah dan perjuangan untuk menegakkan Syiar Islam.

Beliau juga menyarankan agar semua pimpinan ict agar melipat gandakan usaha dalam ilmu ict agar dapat melawan musuh-musuh dalam perjuangan serta memberi kesedaran dan ilmu berkenaan ict kepada masyarakat di negara ini.

Antara pimpinan lain yang hadir ialah Timbalan Presiden YB Nasaruddin Mat Isa, Mahfuz Omar, Dato' Mustafa Ali, Dr Hassan Ali, Ust Abd Ghani Shamsuddin dan beberapa orang lagi pimpinan Pas Pusat.
Pas Negeri Pahang diwakili oleh Pimpinan Jabatan ICT Pas Pahang iaitu Pengarah JICT Roslin Bakar, Timbalan Pengarah Mohd Shamsuri Hussin, AJK Ramli & Shamsul.

Pengarah & Timbalan JiCT Pas Pahang bergambar kenangan bersama Ketua Lajnah ICT Pusat Ust Abd Ghani Shamsuddin.

1 Response to Sambutan 10 tahun Jabatan ICT Pas Pusat- Hotel Quality Shah Alam

  1. Abe, macam mana dgn sistem Mesej berkelompok? Kawasan abe ada daftar tak?

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN