Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

PERTANDINGAN BOWLING

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Thursday, May 28, 2009
Pada 7hb Mac 2009 (Sabtu), Biro Sukan KDRM WPKL telah menganjurkan Pertandingan Bowling Inter-Bahagian di IOI Mall, Puchong, Selangor. Pertandingan tersebut dibuat secara berkumpulan (1 kumpulan = 6org)

So tanpa membuang masa, kas pun mendaftarkan diri sebagai peserta untuk pertandingan tersebut bersama-sama kawan-kawan opis yang lain.

Pada hari pertandingan, kas menggunakan skills yang ada... terkejuz kas bila first time kas leh dapat point 177 dalam satu game. Tinggi tu..coz kas leh buat 5 strike. Biasa kalu p training dengan opismate, nak dapat point >100 mmg susah sangat2 coz bola bowling tu asyik masuk longkang or tak kena je... Tapi walaupun kas dapat point 177 untuk game tu......kas kalah jugak sebab pertandingan kena main 3game...so game 1 dan game 3, kas dapat teruk. Akhirnya kas dan kumpulan kas kalah jugak.....

Jadi, kas bergambar dengan hadiah tu adalah lakonan semata-mata. Biar kalah dalam pertandingan tapi jangan kalah dalam gambar. Betul tak?

Tunggu next pertandingan kot baru dapat menang betul-betul.

Ditulis oleh:
Mohd Kasturi

0 Responses to PERTANDINGAN BOWLING

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN