Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

RUMAHKU SYURGAKU

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Sunday, May 24, 2009
Rumahku Syurgaku....satu konsep yang sememangnya wajar di implimentasi dan diterapkan di dalam setiap keluarga di dunia. Melalui pendekatan itu yang disusur atur dan dihiasi dengan ISLAM, maka lahirlah sebuah keluarga yang bahagia dan sebuah keluarga yang dirahmati oleh-Nya dan sentiasa dimurahkan rezeki oleh-Nya.

Rumahku Syurgaku....inilah ungkapan yang boleh diriku ungkapkan kepada Rumah IbuBapaku di Kampung Btg Gedik, Jalan Peralla, Gual Ipoh. Di rumah itulah IbuBapaku berteduh dan membesarkan anak-anaknya. Di rumah itulah IbuBapaku memberi pendidikan, memberi makan minum dan melatih diriku dan ahli keluarga yang lain untuk menjadi seorang yang berguna di masa hadapan.

Rumahku Syurgaku...konsep inilah yang diterapkan oleh IbuBapaku yang akhirnya memberi satu impak yang besar dalam kehidupan ahli-ahli keluarga. Setiap kali perayaan, pasti diriku dan adik beradik yang lain akan dikuasi oleh semangat yang berkobar-kobar untuk pulang beraya ke kampung bersama Ayahanda & Bonda yang tercinta. Di rumah itulah kami berkumpul bersama-sama, bergelak ketawa bersama-sama. Ibarat riuh satu kampung apabila kami berkumpul.

Rumahku Syurgaku...Hanya di rumah IbuBapa ku tempat yang memberi ketenangan dan tempat yang memberiku keinsafan bagi diriku. Banyak pengorbanan yang telah dicurahkan oleh Ibubapa ku dalam mememastikan anak-anaknya berjaya dalam semua aspek kehidupan.

Bersama-samalah kita meneruskan kesinambungan Rumahku Syurgaku yang telah ditunjukkan oleh Ibubapa kita agar kegembiraan, keakraban, keceriaan, kesenangan dan kerahmatan terus dipelihara selama-lamanya.

Disediakan oleh:
Mohd Kasturi

0 Responses to RUMAHKU SYURGAKU

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN