Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

PERTANDINGAN DARTS

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Thursday, May 28, 2009
Pada 5hb April 2009 (Sabtu), Biro Sukan KDRM WPKL telah mengajurkan Pertandingan Darts Inter-Bahagian. Pertandingan Darts ini berlangsung selama sehari, bermula pukul 9pagi sehingga 6petang.

Dalam pertandingan ini, Kas diamanahkan sebagai pengurus pasukan PERTEK. So kas tak bermain la masa pertandingan tu..kas just tengok dan lihat sahaja serta bagi semangat kepada pemain-pemain. Kenapa kas jadi pengurus dan kenapa tak jadi pemain? Pendek citenya... kas jadi pengurus sebab sebelum pertandingan Darts Inter-Bahagian, Kas telah diamahkan untuk menganjurkan Pertandingan Darts peringkat Inter-Cawangan/Unit. Kas tak jadi pemain sebab kas mmg tak pandai main darts..First time kas kenal dengan "Darts" ini masa kas kena mengajurkan pertandingan darts peringkat inter-cawangan/unit. Masa tu la kas belajar main darts coz dalam masa yang sama kas kena jadi peserta. Main punya main..kas kalah teruk sebab bila lempar je anak panah tu (darts), selalu tersasar ke tempat lain. Bila bermain darts ni, rupa-rupanya baru kas faham cara-cara nak main darts ni. Ada beberapa jenis pertandingan darts iaitu antaranya ialah 501 dan double chek.

Berbalik kepada pertandingan Darts Inter-Bahagian, selepas sehari suntuk bertanding, akhirnya kumpulan Darts yang diwakili oleh Bahagian Pertek dapat mara ke suku-akhir. Tapi akhirnya kecundang apabila dalam 5 game yang dipertandingkan, kumpulan PERTEK kalah dengan hanya memperolehi 2 kemenangan dari 5 game. So tak dapat lah kejayaan yang diimpikan oleh kumpulan PERTEK.

Kena tunggu next year pulak la kalu nak menang pertandingan Darts ni.


Ditulis oleh:
Mohd Kasturi

0 Responses to PERTANDINGAN DARTS

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN