Tags:

DEMI MASA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

Memori Sebulan Lebih Selepas Bergelar Suami Isteri

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Monday, November 2, 2009
Pejam celik, pejam celik dah sebulan lebih Jo menamatkan zaman bujang ini iaitu pada 4 syawal lepas. jadi bila dah masuk suasana baru ni banyak la benda yang dilalui.. maklumla, semua baru mesti la mencabar. sampai sekarang jadi kesibukan tu tinggi la. tu yang lama tak dang nak masuk cerita dalam blog. bila ada luang cikit ni, joe nak ambil peluang untuk kongsi suka duka jo dan isteri tercinta ni apa yang dibuat sepanjang sebulan lebih ni.

Macam orang2 len jugak la, jo&Isteri memang padat jadual bila mendapat undangan dari saudara2 kedua belah pihak. sampai tak duk diam, berjalan pun dah tak henti nak pergi semua..tapi memang seronok dapat jugak saling2 kenal..lepas tu plak duk pergi mari dari KB ke Tumpat ke Tanah Merah semata-mata nak memenuhi undangan majlis peringkat keluarga dan kampung plak..itula hidup kami mula2 tu.

lepas je redha cikit, jo pun nak rncg nak pergi round2, ada la cikit gambar yang dpt dirakam...

ni gambar pergi makan chiken chop. Tapi orang belanja la.. abg Fatehah yang belanja..hehe

macam biasa la, kebun dan danga tetap menjadi pilihan untuk jo & Isteri honeymon.. dengan ditemani anak sedara, perjalanan ke sana memang menarik..:-)

Ni plak jalan-jalan ke pantai.. dah lama duk teringin gini..hehehe. Tapi jimat la cikit kos dan masa nak pergi sebab 15 minit dari rumah kat kb ni, dah sampai kat pantai cahaya bulan..

Bila balik kampung, jo pun nak tunjuk kehebatan tgkap ikan keli kat isteri tersayang. dengan semangat yang kental, pusing punya pusing sekor pun tak dapat.. lagi2 plak mek & ayah tak dr kat rumah lagi la tak tahu nak wat pe..huhu. mjur kakmah ada ikan keli dalam peti yg dah siap nak goreng.. last2 yg tu jugak boleh makan..hehehe

haaa..ni aktiviti yg jo belum penah cuba lagi.. dengan ditemani isteri dan abg ipar serta anak2 saudara, Jo pun ajak la gi main bowling. sekali lambung masuk longkang, 2x lambung terus strike..hihihi. bangga sero kat depan isteri..hehehe.. lepas tu, lambung sterusnya tak jadi la pulak..huhu

(Pelancaran Sabun Aura Volcano)
Ni event yang paling istimewa dalam family fatehah apabila abang sulungnya berjaya melancarkan satu produk kecantikan terbaru di pasaran. pelancarannya sangat meriah dengan pelbagai aktiviti menarik. antaranya konvoi Kelab Myvi, Perdana, Proton, Motor Besar dan Motor klasik dari KB ke Wakaf Bharu.
jo & isteri tengah posing kat kereta big boss produk dan motor besar.. bukan model tu..hehe

antara kemeriahan pelancaran produk kecantikan ini..


Inilah sedikit sebanyak Jo & Isteri buat dalam kehidupan baru.. banyak lagi tapi tak ingat tangkap gambo la..hehe.. just untuk dikongsi bersama.. Wassalam..

Disediakan oleh:
Jo & Fatehah




3 Responses to Memori Sebulan Lebih Selepas Bergelar Suami Isteri

  1. shamsueri Says:
  2. Alhamdulillah, tahniah jon & fatihah,
    moga tergolong drp keluarga yang berada di bawah naungan ALlah...

     
  3. faizul Says:
  4. Insya Allah..lau ada masa, jo teringin nak ajak sume g main boling..oghe main habih 5ya jah sore..tempat pun jauh dari pasaraya mslh sosial..tempat tu jadik tumpuan keluarga sb tmpt tu khas untuk boling saje..

     
  5. Bagus gak tu..nanti ada masa kita buat pertandingan bowling keluarga... buat hadiah utk pemenang.

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN