PERBARISAN TAMAT LATIHAN KAWAD PPIP SIRI 1/2009

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Tuesday, August 4, 2009
Dah lama kas tak update berita-berita dari Melaka. Kas mintak maaf pada semua coz disebabkan kesibukan tugas-tugas yang harus dilakukan, maka kas tak dapat nak update berita-berita terkini dari Melaka. Ni kas baru nak melaporkan cerita pasal perbarisan tamat latihan kawad PPIP Siri 1/2009 yang berlangsung pada 17.07.2009 (Jumaat). Dah lama ia berlalu, tapi hari ni baru kas berpeluang nak tulis cerita.


Setelah dua minggu menjalani latihan kawad pada 07.07.09 sehingga 16.07.09, maka pada 17.07.09 perbarisan tamat latihan kawad dilakuakan dengan jayanya.


Dalam perbarisan tamat latihan ni, aktiviti yang dilakukan ialah persembahan kawad padang, perbarisan kawad hormat, tabik hormat dan sebagainya. Disamping itu, anugerah akademi terbaik, kawad lelaki terbaik, kawad perempuan terbaik dan kawad keseluruhan terbaik diberikan kepada peserta-peserta yang terbaik.


Selepas tamat perbarisan, acara mengambil gambar dilakukan. Seronok sakan sebab aktiviti kawad telah berjaya ditamatkan. Maka berakhirlah kisah kawad di AKMAL bagi edisi kali ini. So kulit yang gelap kembali cerah.

Kat bawah ni kas letak video clips upaca kawad persembahan.


Disedikan oleh: Mohd Kasturi

0 Responses to PERBARISAN TAMAT LATIHAN KAWAD PPIP SIRI 1/2009

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN