Berjuang kerana Allah...

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Saturday, May 1, 2010
Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera untuk semua...
Oleh kerana kesibukan yang seakan akan tak sibuk ini, menyebabkan kurang berpeluang untuk meng'upload' citer dan aktiviti yang boleh dikongsi bersama ahli keluarga dan sahabat pelayar.

Secara ringkasnya, akhir-akhir ini saya banyak terlibat dengan program dan aktiviti jemaah menyebabkan sebahagian besar hidup saya dihabiskan bersama jemaah. malah, saya tidak pernah meminggirkan ahli keluarga daripada dunia perjuangan menyebabkan anak-anak sering mengikuti saya ke mana sahaja saya pergi.

Ok lah, untuk dikongsi bersama  beberapa keratan akhbar sinar yang memaparkan artikal saya berkenaan dengan isu-isu semasa berdasarkan bidang tugas dalam jemaah.
Paparan ini bukanlah niat untuk menunjuk2, tetapi sekadar berkongsi pengalaman apabila berjuang di landasanyang dibawa oleh Rasulullah s.a.w.

Jika diizinkan Allah, anak2 saya akan mengikut jejak saya dalam berjuang bersama PAS agar di akhirat nanti akan tergolong daripada mujahidin yang mati dalam memperjuangkan Agama Islam... InsyaAllah...
Shamsueri Sekeluarga...

4 Responses to Berjuang kerana Allah...

  1. Anonymous Says:
  2. hebat2 a.syam.. semoga akan bergelar YB pada masa akan datang. Didoakan agar rezeki a.syam sekeluarga bertambah+tambah.

    Dari: Kas

     
  3. Anonymous Says:
  4. Salam, wah hebat tul.. 2 3 kali masuk sinar....pah ni boleh le cuba2 ketua pemuda lak....Teruskan perjuangan anda.


    Siifu

     
  5. Anonymous Says:
  6. alhamdulillah dan terima kasih...
    Untuk aktif dalam DPP mungkin sukar sikit, sebab dari awal terlibat dgn jk induk di kawasan & Negeri...
    Skarang diberi amanah sebagai Timb Pengarah Jabatan ICT Negri, AJK Jabatan Penerangan Negeri, Fasilitator Jab. Pilihanraya Negeri...
    Ahad lepas dapat mandat baru sebagai Pengerusi Jawatankuasa Khas Pemantauan Draf Rancangan Tempatan Daerah maran 2008-2020.
    Wbmpn, terima kasih atas sokongan semua...

    Shamsueri

     
  7. Duniaku Says:
  8. Good Luck.. Semoga abe berjaya dalam semua bidang yang diceburi.

    Kas & Za

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN