MAKLUMAN

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Thursday, August 13, 2009

FAIZAL MENYAMBUNG PENGAJIAN KE KOLEJ UNIVERSITI AR-RANIRI, ACHEH, INDONESIA.

Untuk makluman semua, MOHD FAIZAL akan menyambung pelajaran Ke Universiti Ar-Raniri, Acheh di peringkat Ijazah Sarjanamuda Usuludin dalam Bidang Al-Quran dan Al-Sunnah. Oleh itu, Penerbangan Ke Acheh sebagaimana berikut:
1. Penerbangan Dari Lapangan Terbang Sultan Ismail, Kota Bharu Kelantan pada 21 Ogos 2009 (Jumaat) pada Jam 8.30 pagi dan akan tiba di Lapangan terbang Kuala Lumpur (KLIA).
2. Pada Jam 11.00 pagi (21 Ogos), Faizal akan bertolak dari Lapangan Terbang Kuala Lumpur ke Acheh Indonesia.
Faizal bertolak ke sana sehari sebelum puasa dan pengajiannya selama Satu Tahun Setengah. Semoga mendapat kejayaan disana.

MAJLIS KONVOKESYEN FAIZAL DAN FAIZUL.
Majlis Konvokesyen Fazal dan Faizul akan diadakan pada 17 Ogos 2009 (Isnin) di Kompleks balai Islam Lundang. Faizal yang akan menerima Diploma Usuluddin dan Faizul telah menamatkan pengajian Diploma Dakwah dan Kepimpinan di Kolej Islam Antarabangsa Sultan Ismail Petra (KIAS)

3 Responses to MAKLUMAN

  1. Alhamdulillah, tahniah buat Ja dan Jo kerana berjaya... Syukur kerana mengembirakan hati mek dan ayah.. Teruskan langkah2 perjuangan ke peringkat seterusnya.. semoga sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang-Nya..

     
  2. shamsueri Says:
  3. TAHNIAH3X kepada ja & jo...
    semoga kejayaan yang dimiliki diberkati Allah dan memberi kebahagiaan kepada Mek & Ayah...
    Takbir...
    Allahuakhbar

     
  4. TAHNIAH Ja&Jo...InsyaAllah abang akan cuba usahakan untuk p KLIA.

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN