Tags:

DEMI MASA

KOLEKSI CERITA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

BALIK KAMPUNG & MAJLIS KENDURI

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Monday, June 1, 2009
Pada 3 - 6hb Jun 2009... Kas akan bercuti dan akan balik ke kampung pada 2hb selepas abis kije. Dah lama kas tak balik kampung.. last balik pada raya cina bulan Januari 2009. So dah berbulan-bulan tak balik kampung. Terasa rindu yang amat kat family di kampung. Tak sabar2 rasanya nak bercuti. Dapat tengok pemandangan yang indah-indah di kampuang serta boleh tenangkan fikiran.


Kas akan balik ke kampung dengan drive kete sorang-sorang. So harap2 dapat doakan agar kas selamat sampai ke kampung yang tercinta bertemu dengan ibubapa yang tersayang. So nak balik kampung nie....nak kena dengar lagu Sudirman "Balik Kampung" gerenti ada feeling.


Kas balik kampung ni pun sebenarnya sempena dengan majlis perkahwinan Kak Mah yang akan berlangsung pada 6 Jun 2009 (Sabtu). So dijemputlah kepada semua-semua kenalan untuk datang makan dan minum semasa majlis tersebut diadakan. Semoga majlis perkahwinan kak mah ini akan meriah dan didoakan agar hubungan Kak Mah dengan suami barunya ini akan diberkati oleh Ilahi dan dihiasi kegembiraan, keceriaan dan dilimpahkan rezeki yang berlipat kali ganda.
Semesetinya, apabila balik kampung..akan banyak cerita-cerita yang akan dicoretkan di dalam blog family ini nanti. So..tungguuuu...........

Disediakan oleh:
Mohd Kasturi

1 Response to BALIK KAMPUNG & MAJLIS KENDURI

  1. MaranDaily Says:
  2. BESTNYE BALIK KG,
    ABANG KENE BUKA KANTIN SAMPAI ARI KHAMIS (4/5/09)
    NK KENE BUKA SBB BUDAK THN 6 ADA KELAS...
    MUNGKIN ABG BLIK ARI KHAMIS,
    INSYAALLAH JUMPA KAT KG...

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN