Tags:

DEMI MASA

KOLEKSI CERITA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

MELAKA OH MELAKA...

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Saturday, June 13, 2009

Assalamualaikum cmue...

Sekadar berkongsi cite..., 12.06.09 (sabtu) abang bersama keluarga pergi ke Melaka untuk uruskan kerja k.sue di Maktab. sambil2 tu,kami berjalan2 kat area Melaka.

Seperti yang kita maklum, Melaka merupakansalah satu Bandar Warisan Dunia yang memiliki pelbagai tinggalan sejarah. Ia sangat menyeronokkan untuk dilawati terutamanya bagi yang telah berkeluarga atau melancong bersama keluarga. Sedikit gambar untuk dikongsi bersama (fb/imbasan kenangan)

Gambar ni diambil masa kami pergi ke Kota A'famosa yang berada di tengah2 Bandar Hilir Melaka. Manakala gambar waktu malam pula, kami menaiki bot mengelilingi sungai yang berada di tengah Bandar. Kat situ kita dapat melihat suasana di bandar yang penuh dengan warna warni lampu.
Kat Melaka juga terdapat "eye on Malaysia". Ia merupakan roda pusing yang terbesar di Asia. bila naik benda tu, nampak satu bandar Melaka. Kalau sape2 pergi ke Melaka singahlah di sana.
Jom cuti2 Malaysia...
Disediakan oleh: Mohd Shamsuri

2 Responses to MELAKA OH MELAKA...

  1. Best abang jalan2..

     
  2. wah seronoknya.. ni nal g ni..

     

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN