Tags:

DEMI MASA

KOLEKSI CERITA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

KTMB - Balik Kampung Jengok Ayahanda

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Friday, June 26, 2009

Mentakab (4.00ptg): Alhamdulillah abang sekeluarga naik keretapi di Mentakab untuk balik ke Kelate bagi memberi sokongan moral kepada Ayahanda yang akan menjalani pembedahan membuang selaput mata esok.

Pada asalnya, keretapi dijangka ertolak pukul 2.15 ptg, tapi seperti seluruh dunia tahu bahawa KTMB tak perah tepati masa. Maka, yang menjadi mangsa adalam kami sekeluarga, rakyar malasia dan masyarakat dunia yang menggunakan perkhidmatan ini. Inilah dikatakan perkhidmatan kenderaan awam di Malaysia.

Dalam keadaan aircond xde, kami tetap tabah menghadapi dengan harapan agar dapat berjumpa dengan ayahanda serta memberi sokongan moral kepada ayahanda.

Dalam perjalanan, beberapa kali abang dapat online internet bagi mendapatkan maklumat terkini berkenaan dengan blog keluarga dan blog komuniti jemaah. Sambil2tu abang update blog ni dan bloh http://www.pasmaran.blogspot.com/ yang menjadi tugas rasmi abang.



Sekali sekala dapat naik keretapi bersama keluarga memang serook, tapi kalau sape2 nak naik kenalah beli tiket second class. Sebab, kelas ekonomi selalu xde aircond.
Pepn, harap semua ahli keluarga dan sapa2 yang baca blog ni dapat doakan agar Ayahanda selamat menjalani pembedahan dan mendapat5 perlindungan Allah.
Wassalam.
Post by: Shamsueri & Familys

0 Responses to KTMB - Balik Kampung Jengok Ayahanda

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN