Tags:

DEMI MASA

KOLEKSI CERITA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

PERTANDINGAN TENIS

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Tuesday, June 2, 2009
Pada 9 - 10 Mei 2009 (Sabtu & Ahad), Pertandingan Tenis KDRM Negeri-Negeri Pantas 2009 Piala Pengarah Kastam WPKL anjuran Majlis Sukan & Kebudayaan Kastam (MSKK). Dalam pertandingan ini, kas ditugaskan sebagai urusetia pertandingan.

Kenapa jadi urusetia? dan kenapa tak jadi pemain? Jawapannya senang sangat-sangat....Kas seumur hidup kas tak pernah main tenis...so ibarat tikus tengok batu la.....coz kas tak tau nak main dan kalu main mesti tak pandai. Disebab tak pandai main, maka kas pun dilantik menjadi urusetia. Dari situ kas boleh belajar apa itu tenis dan boleh belajar perkara-perkara berkaitan dengan tenis. Yang paling bestnya jadi urusetia ialah dapat baju free..so baju warna ijau tu adalah baju urusetia.

Pertandingan Tenis ini dimenangi oleh pasukan dari Selangor bagi tempat pertama dan KLIA bagi tempat kedua. Pasukan WPKL tewas di semi-final.

Kesimpulannya.......banyak benda yang dapat kas belajar pasal tenis... masa courts kosong..kas cuba-cuba main tenis... memang penat giler coz bermain di tengah panas.

Disediakan oleh:
Mohd Kasturi

0 Responses to PERTANDINGAN TENIS

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN