Tags:

DEMI MASA

KOLEKSI CERITA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

PERTANDINGAN BOLA

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Tuesday, June 2, 2009
Pada 16 Mei 2009 (Sabtu), Biro Sukan KDRM WPKL telah menganjurkan Pertandingan Bola Inter-Bahagian KDRM WPKL. Antara bahagian yang menghantar pasukan bola ialah Bahagian Pengurusan, Bahagian Perkhidmatan Teknik (PERTEK), Bahagian Cukai Dalaman, Bahagian Kastam dan Bahagian Pencegahan.

Dalam pertandingan ini, kas menjadi pemain simpanan bagi Team Bola Bahagian PERTEK. Kenapa jadi pemain simpanan? Nak tau sebabnya... actually kas ni kaki bangku..so bab bola ni memang tak pandai main. Pendek kata, bukan setakat tak pandai main, tengok pun tak pandai. So kas ni dikategorikan sebagai lelaki yang tak pandai bola. That why, kas hanya jadi pemain simpanan sahaja.

Pada hari pertandingan, setiap pasukan akan bermain 4 games. Disebabkan game team PERTEK dah kalan dua games daripada 4 games, maka games yang ke-4 kas terpaksa diturunkan sebagai pemain di bahagian pertahanan disebabkan ramai pemain-pemain dah sakit kaki. So, kalu tak ada org yang sakit kaki...gerenti kas akan jadi pemain simpanan selamanya.

Keputusan pertandingan bola tersebut, juara diperolehi oleh Bahagian Kastam dan Naib Juara dimenangi oleh Bahagian Cukai Dalaman.

Disediakan oleh:
Mohd Kasturi

0 Responses to PERTANDINGAN BOLA

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN