Tags:

DEMI MASA

KOLEKSI CERITA

BONDA

BONDA
HALIMAH BINTI ABDULLAH

WE LOVE TOK GURU

BlogMalaysia.com

LOKASI ONLINE

Promosi Takaful

BLOG KAWAN

Pemimpin

PERTANDINGAN FUTSAL

Disediakan Oleh: Keluarga Hussin dan Halimah Tuesday, June 2, 2009
Pada 23 Mei 2009 (Sabtu), Persatuan Pegawai Kanan Kastam WPKL telah menganjurkan Pertandingan Futsal Inter-Bahagian. Pertandingan tersebut disertai oleh dua team dari KDRM WPKL dan 6 teams dari KDRM Ibu Pejabat.

Mula-mulanya nama kas tak naik untuk pertandingan Futsal ni. Maklumlah la, kas ni kaki bangku...coz main hentem je bila tendang bola. Disebabkan Pegawai Kanan Bahagian Perkhidmatan Teknik (PERTEK) terlalu ramai, maka nama kas pun tercicir la dari senarai nama-nama peserta untuk mewakilik bahagian. Tapi disebabkan Bahagian Cukai Dalaman tidak cukup peserta, maka kas dijual untuk bermain bagi Pasukan Futsal Bahagian Cukai Dalaman.

Maka bermain la kas sebagai pemain pertahanan. Masa main tu, memang penat giler.. terkejar-kejar sebab semuanya nak cepat. Maklumlah masa pertandingan hanya 10minit sahaja. Namun segala usaha yang dibuat tidak membuahkan hasilnya, apabila Team Bahagian Cukai Dalaman kalah teruk. Namun Team PERTEK dapat mara ke peringkat akhir.

Keputusan permainan, Juara dimenangi oleh Pasukan Ibu Pejabat (GST) dan Naib Juara dimenangi oleh Bahagian PERTEK WPKL.

Kas hanya menang jersy apabila Bahagian Cukai Dalaman menyediakan dua jersy untuk pemainnya. Jersy berwarna oren dan hitam.

Disediakan oleh:
Mohd Kasturi

0 Responses to PERTANDINGAN FUTSAL

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAJUK & CERITA TERKINI

TABUNG KELUARGA


Komen Terkini

Get This Recent Comment Widget!

TENTANG KAMI

My photo
Keluarga Hussin dan Halimah, berasal di Kampung Btg.Gedik Gual Ipoh, Tanah Merah Kelantan. Ahli Keluarga terdiri daripada Hussin dan Halimah serta anak-anaknya seramai 10 orang (6 lelaki, 4 perempuan). Keluarga Hussin & Halimah merupakan sebuah keluarga yang besar yang dihiasi kegembiraan, keceriaan dan kejayaan serta keberkatan. Merupakan salah satu keluarga contoh di kampung tersebut.

HUSSIN & HALIMAH

HUSSIN & HALIMAH

KAWAN-KAWAN